Friday, July 25, 2008



and i miss him so , so much ):
how i wish i could tell him how i feel.
but i'm not those kinda of girls who'll confess first.
i'd rather stay mum and keep it inside forever.




你没问我 我能回应什么 用眼神说 我怕我会听错
要不要 继续互相折磨 你看我 我看著你寂寞
手已经围好城堡 心也已经备好浪潮 快完成等待完成的拥抱
别说你还没有感觉到 我所给你的微笑
不只微笑

终于了解等待滋味 是让人这么抓狂崩溃~








0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home